vraagteken-g-oranje2x

BOB ontzorgt

BOB staat voor Back Office Bureau en is een zogenaamd ERP-systeem. De afkorting ERP staat voor Enterprise Resource Planning. Een definitie van een ERP-systeem is als volgt: een softwarepakket dat belangrijke informatie van verschillende bedrijfsafdelingen samenbrengt.

De verschillende bedrijfsprocessen zijn binnen BOB van CheckAsbest geautomatiseerd waardoor u maximaal kunt voldoen aan de klantwensen én aan de wettelijke verplichtingen. BOB koppelt de actuele gegevens over de productie, in- en verkoop, logistiek en administratie aan elkaar zodat de belangrijkste processen automatisch en veel efficiënter verlopen. Bijvoorbeeld de kilometer administratie, het bijhouden van blootstellingsuren en een automatische melding als bijvoorbeeld het persoonscertificaat of van materieel zoals PBM gaat verlopen. Het magazijn ontvangt de melding dat het niet mag uitgeven. U krijgt beter grip op en inzicht in de stand van zaken binnen uw bedrijf. Met BOB verhoogt u gegarandeerd de productiviteit en verlaagt u de kosten. Dat kan wel oplopen tot 50% tijdswinst op kantoor en in het veld. Bovendien nemen de faalkosten en foutenmarge beduidend af. Wie wil dat nu niet?

BOB is modulair van opzet. U kunt heel makkelijk uitbreiden met verschillende modules vanaf de operationele planning tot en met de administratie van het gehele project inclusief de facturatie naar de klant. 

BOB Back Office Bureau + CheckAsbest App

Benieuwd hoe BOB verschillende processen kan automatiseren?

Neem contact op voor een vrijblijvende offerte!